Yoo Jestem BeRTone Chce wam Pokazać Mojego Peugeot JetForce C-Tech z 2008 Roku na którym od razu po zakupie a raczej juz nawet kilka dni przed zakupem był obmyślany Plan działania Tuningu . A Więc od razu po zakupie mojej jetty za którą dałem 3,700 zacząłem realizować Projekt zaczynając może i nie od Ślinika ale najpierw większej mierze Custom Tuning . Skuter mam od nie dawna bo od końca Stycznia 2013 . Teraz postanowiłem pokazać swój projekt który myślę zostanie pochwalony jak i ze zauważony Na Forum Setup Mechaniczny jaki jest w jettcie to praktycznie Seria zmieniony został wydech przez poprzedniego właściciela na LeoVince TT został także założony nowy cylinder
DR 50cc i biała sprężyna Centralna Reszta całkowita Seria
Plan Tuningu Jest bardzo wielki zaczynając od CUSTOMU po zmianę felg aż po zmianę całkowicie ślinika
Przejdźmy teraz do zaprezentowania Jetty Po zakupie a więc wyglądała ona tak ;
Uploaded with ImageShack.us
kilka Dni Padł Pomysł na zrobienie wstępnego BadLook na Taśmie Klejącej :/
lecz nadal to nie było to co miało byc Dlatego zakupiłem StrickerBoom którym obkleiłem Prawy Przedni Bok który był Przytarty jak by po małym ślizgu wiec działając już i obklejając Bok zrobiłem tak ze BadLook ze Strickerboom który myślę nadał smaczku .
Następnie po złożeniu Plastików w Niedzielny Po Południowy Zimowy dzień Przyszedł czas na małą Sesyjkę JetForce .
Następnie kolejnym krokiem zmiany Jetty był zakup nowej Kierownicy i mostka
Kierownica - Eco Black downhill
Mostek - STR8 Black .
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Po założeniu juz Kierownicy Jetta Nabrała Prawdziwego smaczku jak i nowego jak dla mnie Lepszego wyglądu :D:D
Nie stety jak na razie słabe zdjęcia na których słabo widać kiere lecz postaram sie dodać lepsze
Po zmianie Kierownicy aktualnie jestem Bez Licznika :/ i trzeba by było wypełnić lukę gdzie znajdował sie licznik ,dlatego postanowiłem jesli sie Bawić w Custom to z pełnej pary więc zamierzam Licznik połączyć z czachą
A więc zakupiłem wszystkie potrzebne produkty typu żywica, kit, włókno , papiery itp .
to co kupiłem to :
Kit Novol Uni
Kit Novol Finish
Żywica Novol Plus 710
Szpachelki plastikowe do kitu Top Tools
Włókno szklane Novol
Mając Troszkę Wolnego czasu zacząłem zabawę Custom
zaczynając od wycięcia Wlotów wczaszy najpierw oznaczając sobie taśmą obiekt do wycięcia a więc wyglądało wstępnie to tak
następnie wziąłem lutownice i wziąłem sie do wycinania wlotów
Po dłuższej chwili zabawy z lutownicą i wycinaniem wlot był juz wycięty wystarczy teraz Pilnikiem i papierem ściernym obrobić
po wycięciu wlotów czass na wprawienie licznika w czaszy :D:D:
a więc wycinamy dziurę taką jak jest zaznaczona czerwoną linią :D
Uploaded with ImageShack.us
nastepnie licznik w zakładamy od dołu czasy a od góry zakładamy plastik który nachodził nam na licznik w oryginalnej kierownicy wygląda to tak
nie marnując czasu od razu zacząłem prace żywica i kitem :D
Pomagając sobie w szybszym wy śnięciu opalarką przygrzewając delikatnie
Teraz czasz na kit więc wyglądało to tak
pozostawiłem to wszystko na kilka dni do dokładnego wyśniecią a teraz czekam na troche wolnego po południowego czasu by t wyszlifować i dokończyć czache na Gotowca .
W Wczoraj od razu po wypłacie Dokonałem małych Zakupów na Mielochu
Dźwignie hamulców - SSP CNC Type II
Lusterko - Stage6 F1 Style M10, lewe
Manetki - Revo Flame, niebieskie
Przedłużacz amortyzatora - Polini, niebieski
Manteka gazu - Rollgas Motoforce Racing, krótki skok,
Wyłącznik zapłonu - Killswitch Racing
teraz oczekuje na paczkę Myśle ze w poniedziałek juz będzie więc zrobię kilka fotek i wrzucę
Kolejne up'y juz wkrótce :D