speedfight.pl



RACING

Teamty dotyczące tuningu mechanicznego SpeedFighta.

RACING

Post» wito112 » 15 Wrz 2012, 23:37

Witam , na jaki mniej więcej vmax i jakie spalanie moge liczyć na cylindrze stage6 racing modular 70 , gaźniku 21mm i zxie?
Awatar użytkownika
wito112
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 135
Skuter: Peugeot SpeedFight 2 206 WRC
Grupa: Wielkopolskie

Re: RACING

Post» mcpedros » 15 Wrz 2012, 23:49

Możesz liczyć na rozjebanie tłumika :]... Przy Modular i ZX . :) min. R'ka, FR3 ew PRO :)
Awatar użytkownika
mcpedros
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 642
Skuter: Peugeot Speedfight II & Derbi Senda Full Racing
Grupa: Małopolskie

Re: RACING

Post» wito112 » 16 Wrz 2012, 02:19

Dużo osób jeździ na zxie i racingu ... wiele osób jeździ na full serii z tylko wymienionym cylindrem na 70 (sport) . Nie pytałem co mi się rozjebie tylko jakie mniej więcej będzie spalanie ... Zdaje sobie sprawe że żekomo ZX jest pod sporta a nie racinga , ale uważam że to nie jest duża różnica . Rozumiem przy next-rze wsadzać 70 to by było przegięcie ... Nie wiem jak wydech może się 'rozjebać' , chodzi Ci o przepalenie czy co? Wierz mi , że leovince to firma która nie robi gówien i różnica dwóch koni mechanicznych nie jest tak wielka . Oczywiście każdy ma swoje zdanie i zgadzam się że lepiej by było mieć przecenione yasuni r lub dużo lepsze polini for race ale wydech napewno się nie 'rozjebie' .
Awatar użytkownika
wito112
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 135
Skuter: Peugeot SpeedFight 2 206 WRC
Grupa: Wielkopolskie

Re: RACING

Post» mcpedros » 16 Wrz 2012, 10:17

Next-R jest lepszy od ZX tak nawiasem. Poprostu tłumik bd blokował moc cylindra. Leo Vince to dobra firma,lecz ZX,TT to wszystko jest pod serie.
Awatar użytkownika
mcpedros
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 642
Skuter: Peugeot Speedfight II & Derbi Senda Full Racing
Grupa: Małopolskie

Re: RACING

Post» wito112 » 16 Wrz 2012, 14:40

Skoro zx jest gorszy od next-ra to ja jestem calineczka :) . Kręci miejscami troszke większe obroty , ale nie jest to dobre dla silnika bo praca nie jest idealnie równa jak w przypadku ZX . ZX ciągnie na każdym stopniu obrotów tak samo :P . Dobra ziomek mniejsza z tym ! W końcu nikt mi nie zasugerował ile mniej więcej będzie palić : D . Odpuśćmy sobie dyskusję na temat next-r VS zx tylko wrócmy do tematu :P
Awatar użytkownika
wito112
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 135
Skuter: Peugeot SpeedFight 2 206 WRC
Grupa: Wielkopolskie

Re: RACING

Post» wito112 » 10 Paź 2012, 22:44

Dobra wszystko już jest 'w miare sprawne' czyli da sie jeździć :PP . ZX , racing modular , wał rms , rolki 7.7g , docisk s6 medium ,gaźnik 21mm i dysza 100 . Lecz coś jest nie tak z tą dyszą ... jak dodam gazu na maxa to sie wkręca dopiero po chwili na obroty , od 50 do 70 jest muł totalny i dźwięk "który mówi daj mi więcej paliwa mniej powietrza" :P . Ogólnie speed leci troche ponad 100 z czego muł jest do 0-15km/h i 50-70km/h . Rolki zmieniłem dziś na 6.2g ale nie patrzałem jeszcze jak jeździ bo pada... Jutro kupię dysze 120 i zobaczymy co z tego wyjdzie
Awatar użytkownika
wito112
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 135
Skuter: Peugeot SpeedFight 2 206 WRC
Grupa: Wielkopolskie

Re: RACING

Post» wito112 » 11 Paź 2012, 22:04

Dysza 100 , rolki 5g i iglica najwyżej , RAKIETA
Awatar użytkownika
wito112
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 135
Skuter: Peugeot SpeedFight 2 206 WRC
Grupa: Wielkopolskie


Wróć do Tuning mechaniczny

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron