I. Co było przed speed'em?
W 2007 roku w sierpniu kupiłem Keeway matrix. Wiadomo jak to początkujący "jeździec" nie wiedziałem czym się kierować a w salonie ładnie go wypromowali. Po roku kupiłem do niego wydech Stage 6 Pro replica oraz wariator Malossi Mulivar. Wydech nic praktycznie nie dał, a wariator dał z górki trochę km/h, tym bardziej czar prysł gdy miałem go tuningować na 70ccm a znajomy kupił aerox'a i zobaczyłem jak jeździ seria 50ccm. Wtedy postanowiłem kupić speedfight'a bo roxów było już za dużo w okolicy

II. Kupno
Speedfigt'a 2 kupiłem w roku 2009 używanego. Jest to WRC rocznik 2003. Byłem, aż zdziwiony osiągmi, w końcu okazało się, że miał on już zamontowany cylinder Airsal Sport 70ccm

III. Tuning poziomu SPORT
Jako, że miałem cylinder to zabrałem się za tuning poziomu sport :] Na początek zakupiłem wydech Yasuni R. Potem wariator Hebo NG, pasek Stage 6, gaźnik 19mm Dell'orto, zawór Hebo Sport oraz króciec Top Racingm. Osiągi były w miarę zadowalające. Jednak tamten sezon nie należał do udanych :/ Co chwilę padały mi cewki. Pod koniec sezonu 2009 zmieniłem jeszcze cylinder na Stage 6 Sport Pro. Niestety zdjęcia nie mam
IV. Tuning poziomu RACING
Nastała zima a wraz z nią nowe plany, wsadzenia do speed'a racing'a


V. Tuning poziomu EVO [silnik piaggio nrg]
POSTĘP 99%
I tak doszliśmy do właściwego projektu
Mechanika:
-Cylinder MHR Big Bore 77ccm (JEST)
-Wydech MHR Big Bore (JEST)
-Zapłon MVT PREMIUM (JEST)
-Wał MHR z korbą 85mm (JEST)
-Zawór Stage 6 Vforce 3 (JEST)
-Króciec Stage 6 R/T PWK (JEST)
-Gaźnik Stage 6 R/T PWK 26mm (JEST)
-Filtr Malossi (JEST)
-Zestaw Malossi Overrange (JEST)
-Dzwon Stage 6 R/T 480g (JEST)
-Sprzęgło Stage 6 Torque Control (JEST)
-Mocowanie silnika (JEST)
Optyka:
-Plastiki białe STR8 (SĄ)
-Panel licznikowy Stage6 (JEST)
-BMX (JEST)
-manetki (SĄ)
-mocowanie kierownicy (JEST)
-Nadkole MTKT (JEST)
-Lusterko Stage 6 F1 (JEST)
Projekt prawie zakończony. Została regulacja i dopracowanie szczegółów z optyki








